Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0864


Obowiązki:

1.Udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi, roboty budowlane zgodnie z obowiązującym przepisami prawa i uregulowaniami wewnętrznymi wraz z wykonywaniem czynności związanych z przeprowadzaniem procedur udzielania zamówień publicznych, zapewniających pełną i efektywną ich realizacji
2.przestrzeganie prawidłowego stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie informacji niejawnej, ustawie o ochronych osobowych oraz zarządzeń Komendanta w szczególności zasad współpracy
kolejne pkt 3-8 dostępne w formie pisemnej w siedzibie urzędu



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), prawnicze
  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Pozostałe wymagania:

  • doświadczenie na w.w stanowisku , znajomość obsługi komputera pakiet Microsoft Office, samodzielność, umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy, ukierunkowanie na realiuzację zadań, skrupulatność, odpowiedzialność, terminowość, przeprowadzanie postępowań zgodnie z ustawą Pzp - doświadczenie co najmniej 1 rok


Miejsce pracy: Tadeusza Kościuszki 30, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi