Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0036


Obowiązki:

kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników;
przygotowywanie umów, aneksów, zaświadczeń, wniosków (kompletna dokumentacja związana z umowami o pracę oraz umowami cywilno-prawnymi);
bieżące monitorowanie zmian w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych;
pomoc przy naliczaniu wynagrodzeń;
rozliczanie czasu pracy;
organizacja szkoleń pracowników oraz delegacji;
obsługa programu Płatnik,
współpraca z zewnętrznymi instytucjami m.in. ZUS, US, GUS;



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie wyższe z zakresu prawo, ekonomia, finanse, rachunkowośćdoświadczenie zawodowe na porównywalnym stanowisku minimum 3 latabardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, mile widziane kursy branżowe z zakresu kadr i płac,dyspozycyjność, pracowitość, zorganizowanie


Miejsce pracy: MŁYNOWA 52/1, 15-950 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: cv na email

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: http://www.wobi.pl/


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/01/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi