Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Sępólnie Krajeńskim

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent w Wydziale Kryminalnym

89-400 Sępólno Krajeńskie ul. Kościuszki 8

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. Zapewnia prawidłowy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Wydziału Kryminalnego KPP w Sępólnie Krajeńskim
  • 2. Prowadzi wynikające z przepisów oraz poleceń przełożonego rejestry, dzienniki, wykazy
  • 3. Przyjmuje interesantów, współpracowników WK, odpowiada na ich pytania, kieruje do wyznaczonego pracownika lub funkcjonariusza
  • 4. Archiwizuje dokumentację będącą na stanie sekretariatu wydziału i przekazuje całość materiałów do złożenia w składnicy akt Policji w KPP w Sępólnie Krajeńskim.
  • 5. Przygotowuje spisy zarchiwizowanych akt postępowań przygotowawczych będących na stanie WK i przekazuje całość materiałów do składnicy akt Policji w KPP w Sępólnie Krajeńskim.
  • 6. Wykonuje na potrzeby funkcjonariuszy WK sprawdzenia w policyjnych i innych bazach danych
  • 7. Obsługuje pocztę elektroniczną SEPP i inną dla WK KPP Sępólno Krajeńskie
  • 8. Wprowadza dane do systemów policyjnych


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


 Praca w pomieszczeniu biurowym przy monitorze ekranowym, przekraczająca połowę dobowego czasu pracy, nie związana z wysiłkiem fizycznym.


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:


Nie występują uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy. Narzędzia i materiały pracy: komputer, sprzęt biurowy typu faks, kserokopiarka, materiały biurowe. Oświetlenie naturalne
i sztuczne, stanowisko pracy usytuowane jest na partrze budynku. Brak windy
oraz podjazdów dla osób niepełnosprawnych. Brak dostosowanych toalet, drzwi wejściowe i wewnętrzne o nieodpowiedniej szerokości.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej,


pozostałe wymagania niezbędne:

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” wydane przez jednostki Policji lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1222),
  • umiejętność obsługi komputera, - komunikatywność, - umiejętność współpracy, - wysoka kultura osobista,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a lub pełnił/a służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z obsługi kancelaryjnej
  • biegła znajomość komputerowych programów biurowych (pakiet Microsoft Office)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    ul. T. Kościuszki 8
    89-400 Sępólno Krajeńskie

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/02/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi