Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2129


Obowiązki:

Prace administracyjne i organizacyjne, w tym:
kontrola nad prawidłową realizacją umowy na dostawę materiałów papierniczych oraz dostawę tonerów
kontrola jakości usług świadczonych przez firmy sprzątające wewnątrz budynków oraz na terenach zielonych
kontrola nad prawidłową realizacją umowy na wywóz odpadów komunalnych
kontrola drzewostanu na terenach Uczelni, w tym składanie wniosków i uzyskanie pozwolenia na wycinkę drzew i krzewów
współpraca z brokerem w zakresie ubezpieczeń OC AC sprzętu rolniczego Stacji Badawczej w Grzmiącej oraz samochodów służbowych
prace administracyjne w zakresie zarządzania parkingiem przy ul. Kozietulskiego /
ul. Westerplatte, aktualizacje tablic rejestracyjnych, weryfikacja prawidłowości wystawianych opłat dodatkowych
wystawianie faktu za najem pomieszczeń
comiesięczne odczytywanie liczników elektrycznych
inne obowiązki wynikające z działalności Biura zlecone przez kierownika;
godz. pracy 7.30-15.30



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania posiadanie prawa jazdy kat. B min. 5 lat pełna zdolność do czynności prawnych wykształcenie co najmniej średnie etyka zawodowa oraz wysoki poziom kultury osobistej komunikatywność


Miejsce pracy: Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: 1. CV i list motywacyjny;2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, referencje;3. kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony Uczelni https://www.upsl.edu.pl/pracownicy/pozostale-wzory/formularze-dotyczace-zatrudnienia-i-spraw-socjalnych pn. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o pracę. 4. własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Uniwersytet Pomorski z siedzibą w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22 A, 76 200 Słupsk, danych osobowych zawartych w mojej ofercie w celu i zakresie niezbędnym do procesu rekrutacji na stanowisko administracyjne referent w SGM.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów na adres: Uniwersytet Pomorski w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, z dopiskiem KONKURS referent w SGM lub na adres e-mail: izabela.luhm@upsl.edu.plOferta ważna do 15 października 2024 r.Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/10/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi