Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Toruniu

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw kancelaryjnych Dział Administracyjny

87-100 Toruń Ul. Marii Skłodowskiej-Curie 71A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi Kancelarię i jest odpowiedzialna za składnicę akt Inspektoratu
  • dokonuje komputerowej ewidencji pism wpływających i wychodzących z urzędu
  • zapewnia obsługę sekretariatu Inspektoratu, w tym rejestruje decyzje i postanowienia
  • rozdziela ZPO na poszczególnych pracowników
  • udostępnia akta do przeglądania interesantom
  • sporządza wymagane na tym stanowisku informacje i sprawozdania (w tym statystyczne i GUS-owskie)
  • archiwizuje dokumentację postępowań administracyjnych
  • prowadzi rejestry określone w instrukcji kancelaryjnej
  • prowadzi sprawy związane z wydawaniem zaświadczeń przez Inspektorat w tym o zakończeniu budowy
  • przygotowuje zamówienia artykułów biurowych dla Inspektoratu
  • wykonuje zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla Powiatu Toruńskiego


Warunki pracy

Praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się między pokojami i obsługi urządzeń biurowych. Ośmiogodzinny dzień pracy. Inspektorat mieści się na pierwszym piętrze budynku. W budynku brak windy. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiajacych pracę osobom ze szczególnymi potrzebami. Praca wiązać się będzie z obsługą klienta zewnętrznego, m.in. poprzez liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych
  • znajomość ustawy prawo budowlane i kodeks postępowania administracyjnego
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność, umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
  • odpowiedzialność, rzetelność, dokładność
  • umiejętność tworzenia i redagowania pism
  • dobra organizacja pracy
  • posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B
  • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy to kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-25
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    POWIATOWY INSPEKTORAT
    NADZORU BUDOWLANEGO dla POWIATU TORUŃSKIEGO
    z/s w TORUNIU
    ul. Marii Skłodowskiej–Curie 71A
    87-100 Toruń

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/11/2024
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi