Numer oferty: StPr/24/1199
1. Obsługa wydarzeń organizowanych przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu Zielonogórskiego oraz podmioty zewnętrzne poprzez zapewnienie obsługi technicznej
i audiowizualnej, a także nadzorowanie i kontrola tych prac.
2. Obsługa audiowizualna Auli i Sal Uniwersytetu podczas wydarzeń organizowanych przez jednostki organizacyjne Uniwersytetu Zielonogórskiego.
3. Bieżące utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym sprzętu audiowizualnego,
w tym: konserwacja i usuwanie drobnych awarii, które nie wymagają specjalistycznego serwisu.
4. Realizacja zadań i czynności związanych z gromadzeniem, opracowywaniem, przetwarzaniem, wprowadzaniem do systemów informatycznych danych niezbędnych
do zapewnienia funkcjonowania systemów audiowizualnych zainstalowanych w obiektach Uniwersytetu Zielonogórskiego.
5. Wykonywanie czynności inwentaryzacyjnych systemów audiowizualnych zainstalowanych w obiektach Uniwersytetu Zielonogórskiego.
6. Sporządzanie korespondencji biurowej (pisma, notatki służbowe, informacje, protokoły przekazania itp.),
7. Generowanie zamówień i wnioskowanie o zlecenie dostaw i usług na potrzeby Działu,
8. Opracowywanie merytoryczne dokumentów finansowych za usługi i prace wykonane przez podmioty zewnętrzne (sprawdzanie prawidłowości faktur pod względem merytorycznym i formalnym, zgodności z zawartą umową, zgodności ze złożonym wcześniej zamówieniem, opisywanie faktur zgodnie z obowiązującą procedurą, wpisywanie do systemu elektronicznego itp.).
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: LICEALNA 9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: cv + list motywacyjny na: rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pldopisek: sekcja Audio
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.