Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1518


Obowiązki:

Organizacja pracy sekretariatu Nadleśnictwa;
- obsługa EZD w zakresie modułu Kancelaria, w szczególności przyjmowanie
i rejestracja korespondencji wpływającej do nadleśnictwa, przygotowania
i wysyłka korespondencji wychodzącej (w tym rejestracja w systemie
eNadawca), prowadzenie i archiwizacja składów chronologicznych i in.;
- prowadzenie terminarza spotkań nadleśniczego oraz organizacja narad,
zebrań i spotkań,
- prowadzenie ewidencji przyjęć w sprawach skarg i wniosków;
Prowadzenie spraw z zakresu bieżącego utrzymania biura (usługi sprzątania
biura, zakup środków czystości, zakup materiałów i artykułów biurowych oraz
artykułów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, zakup czasopism,
pieczątek, zakup artykułów spożywczych i in.);
Prowadzenie spraw z zakresu reprezentacji i reklamy;
Prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia w sorty bhp i ubrania robocze;
Prowadzenie magazynu nadleśnictwa;
Prowadzenie biblioteki zakładowej nadleśnictwa

https://przytok.zielonagora.lasy.gov.pl/aktualnosci

wszystkie informacje dostępne na stronie oraz potrzebne załączniki do żłożenia dokumentów



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni okres zatrudnienia lub wyższe(preferowany kierunek: administracja lub kierunki pokrewne);Znajomość obsługi podstawowych programów pakietu MS Office (Word, Excel,Outlook);Znajomość obowiązujących w PGL LP: Instrukcji kancelaryjnej, JRWA orazInstrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego /składnicy akt;Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,niekaralność za przestępstwa z chęci zysku lub innych niskich pobudek;Brak przeciwskazań zdrowotnych


Miejsce pracy: Kazimierza Wielkiego 24A, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: https://przytok.zielonagora.lasy.gov.pl/aktualnosciwszystkie informacje dostępne na stronie oraz potrzebne załączniki do żłożenia dokumentów

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi