Opis stanowiska pracy
Senior Brand Manager OTC
Warszawa
NR REF.: 1192594
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy farmaceutycznej, która rozwija się dynamicznie na rynku polskim i jest liderem w produktach OTC. Poszukujemy osoby na stanowisko Senior Brand Managera OTC.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Eksperckie podejście w kategorii produktów, budowanie wiedzy o konsumentach oraz analiza konkurencji.
- Budowanie wartości marki i opracowywanie strategii.
- Opracowanie rocznego planu produktowego.
- Zarządzanie portfelem produktów i rozwój nowych produktów.
- Analiza wyników marki.
- Zarządzanie budżetem promocyjnym
- Skupienie się na tworzeniu planów marketingowych wraz ze strategią, segmentacją rynku, targetowaniem, analizą rynku.
- Pełnienie roli lidera w wewnętrznych zespołach: trade, sprzedaż, regulacje, dzieląc się pomysłami, planami marketingowymi i wizją.
- Identyfikowanie nowych możliwości biznesowych oraz strategicznych obszarów
- Nawiązywanie i rozwijanie ciągłej interakcji oraz komunikacji z globalnym zespołem.
- Utrzymywanie wiedzy rynkowej na temat konkurencji i otoczenia rynkowego.
WYMAGANIA
- Wykształcenie wyższe magisterskie.
- Co najmniej 5 lat doświadczenia w marketingu produktów OTC
- Samodzielne zarządzanie pełną odpowiedzialnością za strategię marki i jej wyniki.
- Dogłębne zrozumienie trendów rynkowych
- Wysokie poczucie odpowiedzialności, asertywność, autorefleksja.
- Doświadczenie w pracy w zespołach cross-funkcyjnych i międzynarodowych.
- Silne umiejętności analityczne i strategiczne myślenie.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
OFERUJEMY:
- Świetne możliwości rozwoju zawodowego.
- Pracę w modelu hybrydowym.
- Pakiet benefitów (samochód służbowy, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport).
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Badania / Rozwój