Jako menedżer ds. marketingu produktów będziesz odpowiedzialny za wprowadzanie produktów firmy na rynek i strategie marketingowe, zwiększanie świadomości produktu, pozyskiwanie klientów i wzrost przychodów na rynkach docelowych. Będziesz współpracować z wieloma działami, w tym z działem rozwoju produktu, sprzedaży, badań rynku i obsługi klienta, aby zapewnić sukces naszych produktów na rynku.
Mają silną zdolność analizy rynku, zdolność myślenia strategicznego i zdolność rozwiązywania problemów.
Dobre umiejętności komunikacji i współpracy, umiejętność współpracy między działami i skutecznego promowania projektów.
Znajomość narzędzi badań rynku i metod analizy danych.
Mają silne poczucie innowacyjności i myślenia zorientowanego na klienta.
Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku pracy i zarządzania wieloma priorytetami projektów.
Firma zajmuje się głównie produkcją wysokiej jakości wyrobów z tworzyw s... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.