Numer oferty: StPr/25/0215
W związku z dynamicznym rozwojem Firmy oraz powstaniem nowej hali:
- obsługa klienta w zakresie serwisu oraz reklamacji, prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami i serwisem, analizowanie zasadności roszczeń oraz nadzór nad terminowością i zgodnością realizowanych zadań;
- nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, weryfikacja techniczna i merytoryczna);
- przygotowanie odpowiedzi na reklamację i przekazanie jej klientowi;
- wyjaśnienie wątpliwości klientów, dotyczących reklamacji;
- wprowadzenie reklamacji do systemu.
Praca w godz.: 7.00-15.00.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Papieżka 69, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV. W tytule wiadomości prosimy o umieszczenie nazwy stanowiska.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych i przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.