Numer oferty: StPr/24/10445
Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta. Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza). Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta. Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi. Przeprowadzanie testów sprzętów po naprawie. Raportowanie napraw w systemie komputerowym. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: MIKOŁAJA REJA 3, 80-404 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: -
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.