#

SIOP Manager – Sales, Inventory & Operations Planning

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

SIOP Manager – Sales, Inventory & Operations Planning

Miejsce pracy: Katowice

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Cel stanowiska: odpowiedzialność za zapewnienie zgodności prognoz sprzedaży z możliwościami produkcyjnymi i poziomami zapasów w dywizji Sustainable Manufacturing w Europie. Rola ta odgrywa kluczową funkcję w optymalizacji efektywności i skuteczności łańcucha dostaw. Obejmuje koordynację i zarządzanie procesem Sales, Inventory & Operations Planning (SIOP), dostosowywanie prognoz sprzedaży do możliwości produkcyjnych i optymalizację poziomów zapasów.

Zadania:

  • Zarządzanie procesem SIOP. Pełnienie wiodącej roli w procesie SIOP współpracując bezpośrednio z organizacją handlową oraz wszystkimi kierownikami zakładów i centrami dystrybucyjnymi, aby stworzyć skuteczny plan produkcji i zapasów w celu wsparcia wymagań określonych w SIOP
  • Planowanie popytu. Współpraca z zespołami handlowymi w celu gromadzenia dokładnych danych dotyczących popytu i prognozowania przyszłych trendów sprzedaży. Wykorzystanie narzędzi i technik prognozowania w celu generowania wiarygodnych prognoz popytu. Przeprowadzanie analizy popytu w celu identyfikacji sezonowych wzorców, trendów i anomalii. Planowanie dostaw
  • Analiza danych i raportowanie. Zarządzanie odpowiednimi systemami oprogramowania i analizami w celu tworzenia i ulepszania statystycznych prognoz przyszłego popytu. Raportowanie, monitorowanie i przeglądanie zmian, trendów i odchyleń w zapasach
  • Ciągłe doskonalenie. Identyfikacja obszarów udoskonalenia procesu w ramach procesu SIOP. Wdrażanie nowych narzędzi, technologii lub metodologii w celu zwiększenia skuteczności SIOP. Dokonywanie  zmian w celu ciągłego doskonalenia procesów, wdrażania systemów i wysiłków na rzecz standaryzacji

Wymagania:

  • Tytuł licencjata w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, administracji biznesowej lub pokrewnej dziedziny
  • 5-10 lat doświadczenia w roli zorientowanej na SIOP lub planowanie łańcucha dostaw
  • Biegły j. angielski – warunek konieczny
  • Dobra znajomość procesów SIOP i metodologii ciągłego doskonalenia
  • Znajomość zasad zarządzania łańcuchem dostaw i najlepszych praktyk
  • Doświadczenie w radzeniu sobie ze złożonymi procesami planowania popytu i dogłębne zrozumienie wpływu na zapasy i kapitał obrotowy
  • Solidne zrozumienie produkcji i dystrybucji środowiska
  • Wyjątkowe umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów i krytycznego myślenia
  • Zdolność do wykonywania wielu zadań jednocześnie i pracy niezależnej z precyzyjnym raportowaniem szczegółów i działań następczych
  • Silne umiejętności komunikacyjne i doświadczenie we współpracy z zespołami wielofunkcyjnymi
  • Doświadczenie w korzystaniu z systemów MRP/ERP, wysoka biegłość w programach Microsoft Excel i MS Office

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, podpisywanej bezpośrednio z firmą naszego Klienta 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatna opieka medyczna 
  • Karta MultiSport 
  • Ubezpieczenie na życie 


Oferta dotyczy pracy stałej. 
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi