Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0835


Obowiązki:

- kontrola przestrzegania przez pracowników zasad i przepisów BHP,
- dokonywanie okresowych analiz i oceny stanu BHP ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których występują zagrożenia, przedkładanie informacji i wniosków,
-udział w opracowywaniu i kontrola realizacji planów poprawy BHP i P/Poż.,
- opiniowanie instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy,
- udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje sie pomieszczenia pracy lub innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników,
- prowadzenie dochodzeń powypadkowych,
- organizowanie szkoleń pracowników z zakresu BHP i P/Poż.,
- współdziałanie z lekarzem medycyny pracy w ocenie stanu zdrowia załogi oraz prowadzenie działalności profilaktycznej,
- popularyzacja zagadnień dotyczących ochrony pracy



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: bezpieczeństwo i higiena pracy

Pozostałe wymagania:

  • Studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz conajmniej 1 rok stażu pracy w służbie BHP. Posiadanie wiedzy w zakresie przepisów prawa w zakresie BHP oraz ochrony P/Poż., oraz umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa. Posiadanie wiedzy w zakresie przepisów prawnych, mających zastosowanie w Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Posiadanie wiedzy w zakresie przepisów ustawy kodeksu postępowania administracyjnego. Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności cywilnoprawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Znajomość obslugi komputera. Umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, skrupulatność, zaangażowanie, dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność. Mile widziane doświadczenie w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony cywilnej.


Miejsce pracy: Stefanii Sempołowskiej 2A, 76-100 Sławno, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: - list motywacyjny- CV/kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych "zwykłych",- kopie dyplomu/świadectwa potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonania pracy na określonym stanowisku(ukończone kursy, certyfikaty umiejętności),- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe(świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)- oświadczenia kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posadaniu pełnej zdolności do czynności cywilnoprawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku(w przypadki zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do lekarza medycyny pracy).Aplikowanie:Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem :Nabór na stanowisko pracy: Specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy-PSSE w Sławnie" należy składać osobiście w sekretariacie PSSE w Sławnie lub listownie na adres: PSSE w Sławnie, ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno w terminie do dnia 18.10.2024 do godz 15:00.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/10/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Medycyna / Służba zdrowia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi