Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1113


Obowiązki:

WSZELKIE PRACE ZWIĄZANE Z PRACĄ DZIAŁU EXPORTU. OBSŁUGA BIEŻĄCYCH ZAMÓWIEŃ. PRZYGOTOWYWANIE OFERT, OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGO



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa MS Office Excel

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość języka angielskiego (poziom B2) lub innego języka obcego na poziomie średnio zaawansowaym (poziom B2).


Miejsce pracy: Grunwaldzka 87, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: cv, skierowanie do pracy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/11/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi