Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2300


Obowiązki:

- prowadzenie akt osobowych pracowników,
- sporządzanie wszelkich umów o pracę,
- sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia, do których wydania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa,
- prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności,
- prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i Ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności,
- rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy i Karty Nauczyciela,
- sporządzanie sprawozdań i analiz w zakresie dotyczącym zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie kadr do Urzędu Statystycznego,
- sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników, zleceniobiorców z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń,
- sporządzanie zgodnie z przepisami odpowiednich miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do właściwego Urzędu Skarbowego,
- naliczanie ekwiwalentu za urlop wypoczynkowy, wszelkich odpraw wynikających ze stosunku pracy, nagród jubileuszowych oraz wypłat sporadycznych,
- sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników i zleceniobiorców,
- prowadzenie spraw finansowych związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- rozliczanie godzin ponadwymiarowych nauczycieli,
- prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi -PPK,
- prowadzenie spraw związanych z dodatkowym ubezpieczeniem pracowników Warta, PZU medyczne,
- opracowanie raportów dotyczących oszczędności w zakresie wydatków osobowych,
- obsługa emerytalno-rentowa ( wystawianie dokumentów Rp-7, kompletowanie wniosku do ZUS),
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora ZSEiT w Chełmie.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane:

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność, umiejętność organizowania pracy, dokładność, sumienność
  • znajomość sprawozdawczości GUS, PFRON, SIO
  • znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy Prawo oświatowe, ustawy o Systemie ubezpieczeń społecznych
  • zdolność podejmowania samodzielnych decyzji i zaangażowanie w pracy
  • biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, oprogramowanie kadrowe i płacowe Vulcan)

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ : https://zseit-chelmbip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/nabor-na-stanowisko-kadry-i-place.html .Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze specjalista do spraw kadr i płac. Na podstawie art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. 2024 r. , poz. 1135) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. 2021 r., poz. 1960, z 2023 r., poz. 1102 oraz z 2024 r., poz. 1071)DYREKTOR ZESPOŁU SZKÓŁ ENERGETYCZNYCH I TRANSPORTOWYCH IM. KS. STANISŁAWA STASZICA W CHEŁMIE OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO SPECJALISTY DO SPRAW KADR I PŁAC1. Adres jednostki: Zespół Szkół Energetycznych i Transportowych im. ks. Stanisława Staszica w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Jagiellońska 29 tel. (082) 563 28 38.2. Określenie stanowiska: specjalista ds. kadr i płac.3. Wymiar etatu: 1 etat (40 godzin tygodniowo).4. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia prawa publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku pracy.5. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:- wykształcenie wyższe - 1 rok stażu lub średnie z min. 3 letnim stażem pracy,- znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy Prawo oświatowe, ustawy o Systemie ubezpieczeń społecznych,- biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, oprogramowanie kadrowe i płacowe Vulcan),- znajomość sprawozdawczości GUS, PFRON, SIO,- zdolność podejmowania samodzielnych decyzji i zaangażowanie w pracy,- umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność, umiejętność organizowania pracy, dokładność, sumienność.6. Zakres obowiązków:- prowadzenie akt osobowych pracowników,- sporządzanie wszelkich umów o pracę,- sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia, do których wydania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa, - prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności,- prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i Ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności,- rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy i Karty Nauczyciela,- sporządzanie sprawozdań i analiz w zakresie dotyczącym zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami,- sporządzanie sprawozdań w zakresie kadr do Urzędu Statystycznego,- sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników, zleceniobiorców z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń,- sporządzanie zgodnie z przepisami odpowiednich miesięcznych deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do właściwego Urzędu Skarbowego,- naliczanie ekwiwalentu za urlop wypoczynkowy, wszelkich odpraw wynikających ze stosunku pracy, nagród jubileuszowych oraz wypłat sporadycznych,- sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników i zleceniobiorców,- prowadzenie spraw finansowych związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,- rozliczanie godzin ponadwymiarowych nauczycieli,- prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi -PPK,- prowadzenie spraw związanych z dodatkowym ubezpieczeniem pracowników Warta, PZU medyczne,- opracowanie raportów dotyczących oszczędności w zakresie wydatków osobowych,- obsługa emerytalno-rentowa ( wystawianie dokumentów Rp-7, kompletowanie wniosku do ZUS),- wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora ZSEiT w Chełmie.7. Wymagane dokumenty:- CV odręcznie podpisane, zawierające oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych( Dz.U. z 2018 r. poz. 1000, z 2019 r. poz. 1781) oraz z godnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/2017 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE,- list motywacyjny odręcznie podpisany,- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.8. Warunki pracy:- praca biurowa z wykorzystaniem urządzeń biurowych oraz komputera,- Praca wykonywana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,- W czasie pracy konieczność przemieszczania się w celach służbowych między pokojami i piętrami w obrębie miejsca pracy oraz konieczność wyjazdów w teren , w celach służbowych.9. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnychW sierpniu 2024 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZSEiT w Chełmie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.10. Forma i termin składania ofert:Wymagane dokumenty należy złożyć w zaklejonych kopertach :- osobiście w sekretariacie szkoły lub,- przesłać na adres: Zespół Szkół Energetycznych i Transportowych im. ks. Stanisława Staszica w Chełmie, ul. Jagiellońska 29, 22-100 Chełm z dopiskiem: Konkurs na stanowisko specjalista ds. kadr i płac w terminie do dnia 21.10.2024r. do godz. 14.00.Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Otwarcie ofert nastąpi w Zespole Szkół Energetycznych i Transportowych w Chełmie w dniu 22.10.2024 r. o godz. 9.00.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 82 563 28 38.Lista osób spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły na stronie https://zseit-chelmbip.bip.gov.pl/ do dnia 23.10.2024r. O terminie rozmowy klasyfikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej szkoły i na tablicy informacyjnej szkoły w terminie do dnia 31.10.2024r.Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.


Miejsce pracy: Jagiellońska 29, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: - CV odręcznie podpisane, zawierające oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych( Dz.U. z 2018 r. poz. 1000, z 2019 r. poz. 1781) oraz z godnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/2017 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE",- list motywacyjny odręcznie podpisany,- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: http://www.zseit-chelm.pl/index.php/o-szkole/grono-pedagogiczne/dyrekcja-i-nauczyciele


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/10/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi