Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2861


Obowiązki:

Zakres obowiązków:
1. Przygotowanie dokumentacji związanych z zatrudnieniem pracownika produkcyjnego i administracyjnego:
a) umowy o pracę,
b) umowy o dzieło,
c) umowy zlecenie,
d) skierowanie na badania lekarskie,
e) oświadczeń podatkowych, oświadczenia RODO, monitoring wizyjny, kontrola trzeźwości, dokumentów ubezpieczeniowych, itp.
2. Wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego OPTIMA, założenie teczek osobowych.
3. Sporządzanie angaży, zmian warunków o pracę, aneksów do umów o pracę, umów dot. używania prywatnego samochodu do celów służbowych.
4. Obsługa programu rejestracji czasu pracy:
a) wpisywanie nieobecności,
b) comiesięczne raportowanie i zatwierdzanie kart pracy przez pracowników administracji,
c) przygotowanie wydruków pracowników produkcji do naliczania płac,
d) uzupełnianie wymiarów urlopów dla pracowników administracji.
5. Sporządzanie dokumentacji związanej z rozwiązaniem stosunku pracy:
a) wypowiedzenia,
b) karty obiegowe,
c) świadectwa pracy,
d) archiwizacja dokumentów.
6. Prowadzenie ewidencji i monitorowanie terminów szkoleń BHP, badań lekarskich, urlopów.

Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z wynagrodzeniem adekwatnym do posiadanego doświadczenia i wiedzy,
- prywatną opiekę medyczną w LUXMED,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez finansowanie szkoleń zawodowych, językowych i studiów, w tym podyplomowych,
- elastyczny czas pracy,
- dofinansowanie do karty multisport.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Zawód:

  • Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania:- wykształcenie wyższe, (preferowane wykształcenie związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi),- minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze kadrowej pracowników,- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego, PPK, zatrudniania cudzoziemców i osób niepełnosprawnych,- doświadczenie w pracy w firmie wysyłających pracowników za granicę (oddelegowanie),- znajomość obsługi programu kadrowo-płacowego OPTIMA,- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel),- dobra organizacja pracy, samodzielność, terminowość, skrupulatność,- praktyczna znajomość języka angielskiego.


Miejsce pracy: Powstańców 8a, 86-050 Solec Kujawski, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: Oferty należy składać na mail: m.mackowska@kmw.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/10/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi