Numer oferty: StPr/24/2421
Współtworzenie strategii marketingowej, Zarządzanie i prowadzenie kanałów social media dla marki KONO wraz z analizą aktywności, Zarządzanie treściami na stronie firmy, dbanie o najważniejsze wskaźniki SEO, Tworzenie angażującego contentu (posty, grafiki do social mediów, wideo, artykuły), Tworzenie materiałów marketingowych, wizerunkowych i reklamowych przy współpracy z grafikiem, agencjami zewnętrznymi i drukarniami,
Planowanie i zarządzanie miesięcznym harmonogramem postów & komunikacji na SoMe, Organizowanie nagrań filmowych ze swoim wizerunkiem oraz innych pracowników na potrzeby firmy, Dbałość o spójny przekaz na wszystkich kanałach komunikacji, Współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzonych działań,
Monitorowanie rynku, analiza działań konkurencji oraz trendów w branży, Współpraca z influencerami / TikTokerami, Przygotowywanie comiesięcznych raportów podsumowujących działania marek we wszystkich kanałach społecznościowych (krótkich, to nie korpo;)
Języki:
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Jana III Sobieskiego 53, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.