Numer oferty: StPr/24/0985
-prowadzenie akt osobowych pracowników,
-prowadzenie spraw dot. zatrudnienia, zwalniania, przenoszenia,premiowania, karania, nagradzania pracowników,
-prowadzenie rejestru szkoleń BHP oraz badań lekarskich pracowników, urlopów i wszelkich spraw pracowniczych,
-prowadzenie sekretariatu, obsługi biura, centrali telefonicznej, poczty elektronicznej oraz dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura,
-nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów,
-prowadzenie zaopatrzenia m. in. w sprzęt biurowy i materiały,
-prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
-przygotowanie posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej oraz innych spotkań, zebrań, powiadamianie o ich terminie i miejscu, porządku obrad, opracowanie materiałów i protokołowanie ich,
-obsługa organów Spółdzielni wraz z prowadzeniem pełnej dokumentacji i przygotowaniem dla nich wszelkich materiałów sprawozdawczych i informacyjnych oraz projektów uchwał,
-prowadzenie rejestru uchwał,
-współpraca z Inspektorem Ochrony Danych
-prowadzenie archiwum spółdzielni,
-bieżące kompletowanie uchwał, zarządzeń, protokołów i sprawozdań organów Spółdzielni oraz prowadzenie ich ewidencji,
-zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu,
-przygotowanie materiałów na Walne Zgromadzenie Spółdzielni oraz jego osługa,
-Sporządzanie pism na potrzeby członków Zarządu oraz bezpośrednia współpraca z członkami Zarządu w realizacji bieżących zadań
Wykształcenie:
Miejsce pracy: Wyspiańskiego 23, 76-150 Darłowo, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: CV+list motywacyjny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.