#

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - PRACOWNIK BIUROWY

METEC Sp. z o.o.

Miłomłyn, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0026


Obowiązki:

Zarządzanie funkcjonowaniem małego biura, bieżące prace administracyjne, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, współpraca z firmami kurierskimi, spedycją, zapewnienie komunikacji z klientem, sprzedaż towarów i pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie i wysyłka ofert, dbałość o pozytywny wizerunek firmy



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • Administracja biurowa z obsługą komputera
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • samodzielność, zzagażowanie, puntualność

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 2] : komunikatywna znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego[Umiejętność 1] : komunikatywność, gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych, czynne prawo jazdy kat. B


Miejsce pracy: Ostródzka 3, 14-140 Miłomłyn, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/01/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi