Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2079


Obowiązki:

według stanowiska



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), techniczne

Pozostałe wymagania:

  • Zakres obowiazków; analizowanie rynku i wyszukiwanie nowych dostawców, tworzenie umów ramowych, zapewnienie terminowej dostawy i monitorowanie jakości współpracy z dostawcami, utrzymywanie relacji z dostawcami oraz zarządzanie nimi, negocjacje z krajowymi i zagranicznymi dostawcami.Wymagania; wykształcenie wyższe oraz minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze planowania i realizowania zakupów materiałów i usług,znajomość języka angielskiego (minimum B2), procesy zakupowe oraz narzędzia do analizy danych,znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, w stopniu zaawansowanym, doświadczenie w pracy z systemami ERP / MRP, mile widziane doświadczenie w kategoriach zakupowych pośrednich (narzędzia, części zamienne).


Miejsce pracy: Jagiellońska 109, 25-734 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/08/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi