Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/2079
Obowiązki:
według stanowiska
Wymagania:
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), techniczne
Pozostałe wymagania:
- Zakres obowiazków; analizowanie rynku i wyszukiwanie nowych dostawców, tworzenie umów ramowych, zapewnienie terminowej dostawy i monitorowanie jakości współpracy z dostawcami, utrzymywanie relacji z dostawcami oraz zarządzanie nimi, negocjacje z krajowymi i zagranicznymi dostawcami.Wymagania; wykształcenie wyższe oraz minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze planowania i realizowania zakupów materiałów i usług,znajomość języka angielskiego (minimum B2), procesy zakupowe oraz narzędzia do analizy danych,znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, w stopniu zaawansowanym, doświadczenie w pracy z systemami ERP / MRP, mile widziane doświadczenie w kategoriach zakupowych pośrednich (narzędzia, części zamienne).
Miejsce pracy: Jagiellońska 109, 25-734 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/08/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi