Numer oferty: StPr/24/1221
Odpowiedzialność za kontakt z kluczowymi kontrahentami i producentami w Polsce oraz zagranicą, nadzorowanie i kontrola obiegu zamówień od Habufa do dostawców, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz informacji w firmie, przygotowywanie pism, zestawień, raportów, sporządzanie i rozsyłanie raportów dot. modeli mebli, raportów kontroli jakości, regularny kontakt telefoniczny oraz mailowy z zespołem oddziału firmy w Polsce oraz z centralą firmy w Holandii, stały kontakt z dostawcami i kontrolerami jakości w Polsce i za granicą, organizowanie oraz przygotowywanie spotkań (szkoleń) pracowników oddziału firmy w Polsce, nadzór oraz kontrola planów produkcyjnych dostawców mebli, monitorowanie zamówień, terminów produkcji, tłumaczenie z j. angielskiego na j. polski (lub odwrotnie) oraz rozsyłanie rozporządzeń z centrali Habufa Holandia do dostawców oraz zespołu oddziału firmy w Polsce, prowadzenie zleceń transportowych na terenie kraju i zagranicą, zamawianie artykułów biurowych / szwalniczych / materiałów tapicerskich i innych, wykonywanie samodzielnych projektów zleconych przez przełożonego, inne zadania administracyjno-biurowe.
Analiza Grid List (potwierdzenia zamówień od dostawców).
Przygotowywanie prezentacji Power Point.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: KRAWIECKA 24 A, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.