#

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I LOGISTYKI / PRACOWNIK BIUROWY

HABUFA MEUBELEN B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE

Nysa, opolskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1221


Obowiązki:

Odpowiedzialność za kontakt z kluczowymi kontrahentami i producentami w Polsce oraz zagranicą, nadzorowanie i kontrola obiegu zamówień od Habufa do dostawców, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz informacji w firmie, przygotowywanie pism, zestawień, raportów, sporządzanie i rozsyłanie raportów dot. modeli mebli, raportów kontroli jakości, regularny kontakt telefoniczny oraz mailowy z zespołem oddziału firmy w Polsce oraz z centralą firmy w Holandii, stały kontakt z dostawcami i kontrolerami jakości w Polsce i za granicą, organizowanie oraz przygotowywanie spotkań (szkoleń) pracowników oddziału firmy w Polsce, nadzór oraz kontrola planów produkcyjnych dostawców mebli, monitorowanie zamówień, terminów produkcji, tłumaczenie z j. angielskiego na j. polski (lub odwrotnie) oraz rozsyłanie rozporządzeń z centrali Habufa Holandia do dostawców oraz zespołu oddziału firmy w Polsce, prowadzenie zleceń transportowych na terenie kraju i zagranicą, zamawianie artykułów biurowych / szwalniczych / materiałów tapicerskich i innych, wykonywanie samodzielnych projektów zleconych przez przełożonego, inne zadania administracyjno-biurowe.
Analiza Grid List (potwierdzenia zamówień od dostawców).
Przygotowywanie prezentacji Power Point.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość MS Office, Power Point, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie związane z logistyką oraz z obsługą klienta, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność, zaangażowanie, entuzjazm oraz chęć nauki i zdobywania nowych umiejętności/wiadomości.


Miejsce pracy: KRAWIECKA 24 A, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi