#

Specjalista ds. administracji najmu

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. administracji najmu

Miejsce pracy: Warszawa

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Obecnie dla naszego Klienta MGS poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. administracji najmu.

Oferta:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie lub umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie zajmującej się infrastrukturą cyfrową
  • Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Wymagania:
  • Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku lub w administrowaniu umowami najmu, księgowości nieruchomości, zarządzaniu nieruchomościami
  • Wykształcenie wyższe min. licencjackie
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Zadania
  • Bezpośrednie koordynowanie miesięcznego procesu płatności czynszu
  • Generowanie raportów związanych z umowami najmu i czynszem, oraz innych zapytań dotyczących nieruchomości
  • Współpraca z Menedżerem ds. administracji najmu przy uzgadnianiu opłat CAM (koszty utrzymania części wspólnych)
  • Współpraca z zespołem księgowości w celu identyfikacji błędów płatniczych
  • Praca w systemie zarządzania umowami najmu, reagowanie na wszelkie eskalowane problemy
  • Dodawanie dokumentów do systemu
  • Bieżący kontakt z właścicielami nieruchomości
  • Pełnienie roli punktu kontaktowego dla wewnętrznych działów w temacie portfela nieruchomości firmy
  • Dostarczanie dokumentacji i wsparcie dla zewnętrznych konsultantów audytowych w celu przeprowadzenia audytów właścicieli nieruchomości

Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi