Obowiązki:
- Zarządzanie dokumentacją biurową i administracyjną.
- Obsługa korespondencji i przygotowywanie raportów.
- Wspieranie działów wewnętrznych w codziennych zadaniach administracyjnych.
- Utrzymywanie porządku i efektywnego funkcjonowania biura.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Doskonała organizacja pracy własnej oraz umiejętność zarządzania czasem.
- Znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność.
- Dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach organizacyjnych.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Pakiet socjalny.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres lucja.rzeszutek@hrsigma.pl
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).'