Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/1415
Obowiązki:
- obsługa projektów w zakresie bezpieczeństwa informacji realizowanych dla podmiotów publicznych i prywatnych.
- obsługa klientów (telefoniczna i e-mailowa) w zakresie prowadzonych projektów.
- przygotowywanie ofert oraz dokumentów do postępowań i przetargów.
- Przygotowywanie innych dokumentów wymaganych w związku z realizacją usług świadczonych przez pracodawcę.
- wsparcie w zakresie obsługi klienta pod kątem ochrony danych osobowych.
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie pozostałych usług świadczonych przez pracodawcę, w tym przygotowywanie niezbędnych dokumentów.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Nasze wymagania- doświadczenie min. 5 lat w pracy biurowej i obsłudze administracyjnej firmy.- umiejętność obsługi komputera oraz bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office (Word, Excel, Power Point) Ważne! Są to narzędzia wykorzystywane w codziennej pracy.- wykształcenie min. średnie.- umiejętność efektywnej organizacji swojej pracy oraz ustalania priorytetów.- odpowiedzialność i sumienność oraz dotrzymywanie deklarowanych terminów realizacji zadań.- komunikatywność umożliwiająca efektywną obsługę klienta z wykorzystaniem udostępnionych narzędzi (telefon, skrzynka e-mail).- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (niekoniecznie). Mile widziane- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, najlepiej poparte stosowanymi referencjami.- znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych (RODO) w zakresie umożliwiającym obsługę klientów w tym obszarze.- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, chociaż na poziomie podstawowym.- certyfikat audytora wewnętrznego lub wiodącego w zakresie normy ISO 9001 lub ISO/IEC 27001.- prawo jazdy kat. B.To oferujemy- ambitną i rozwijającą pracę.- partnerskie traktowanie.- przyjazną atmosferę wśród współpracowników chętnie dzielących się swoją wiedzą i doświadczeniem.- zdobywanie doświadczenia w szerokim zakresie projektów realizowanych przez pracodawcę dla podmiotów publicznych i prywatnych w obszarze bezpieczeństwa informacji, tj. obsługa klienta, audyty, szkolenia w zakresie RODO, cyberbezpieczeństwa, wdrożenie ochrony sygnalistów.- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach i warsztatach.Stabilne zatrudnienie- umowa o pracę na pełny etat.- uczciwe wynagrodzenie, tj. podstawa + premia za zaangażowanie.- miejsce pracy ul. Bydgoska 90, Toruń.
Miejsce pracy: Bydgoska 90/4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/09/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Ochrona