Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/1415


Obowiązki:

- obsługa projektów w zakresie bezpieczeństwa informacji realizowanych dla podmiotów publicznych i prywatnych.
- obsługa klientów (telefoniczna i e-mailowa) w zakresie prowadzonych projektów.
- przygotowywanie ofert oraz dokumentów do postępowań i przetargów.
- Przygotowywanie innych dokumentów wymaganych w związku z realizacją usług świadczonych przez pracodawcę.
- wsparcie w zakresie obsługi klienta pod kątem ochrony danych osobowych.
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie pozostałych usług świadczonych przez pracodawcę, w tym przygotowywanie niezbędnych dokumentów.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Nasze wymagania- doświadczenie min. 5 lat w pracy biurowej i obsłudze administracyjnej firmy.- umiejętność obsługi komputera oraz bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office (Word, Excel, Power Point) Ważne! Są to narzędzia wykorzystywane w codziennej pracy.- wykształcenie min. średnie.- umiejętność efektywnej organizacji swojej pracy oraz ustalania priorytetów.- odpowiedzialność i sumienność oraz dotrzymywanie deklarowanych terminów realizacji zadań.- komunikatywność umożliwiająca efektywną obsługę klienta z wykorzystaniem udostępnionych narzędzi (telefon, skrzynka e-mail).- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (niekoniecznie). Mile widziane- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, najlepiej poparte stosowanymi referencjami.- znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych (RODO) w zakresie umożliwiającym obsługę klientów w tym obszarze.- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, chociaż na poziomie podstawowym.- certyfikat audytora wewnętrznego lub wiodącego w zakresie normy ISO 9001 lub ISO/IEC 27001.- prawo jazdy kat. B.To oferujemy- ambitną i rozwijającą pracę.- partnerskie traktowanie.- przyjazną atmosferę wśród współpracowników chętnie dzielących się swoją wiedzą i doświadczeniem.- zdobywanie doświadczenia w szerokim zakresie projektów realizowanych przez pracodawcę dla podmiotów publicznych i prywatnych w obszarze bezpieczeństwa informacji, tj. obsługa klienta, audyty, szkolenia w zakresie RODO, cyberbezpieczeństwa, wdrożenie ochrony sygnalistów.- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach i warsztatach.Stabilne zatrudnienie- umowa o pracę na pełny etat.- uczciwe wynagrodzenie, tj. podstawa + premia za zaangażowanie.- miejsce pracy ul. Bydgoska 90, Toruń.


Miejsce pracy: Bydgoska 90/4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Ochrona

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi