Numer oferty: StPr/25/0112
prowadzenie spraw dotyczących postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych; udział w pracach inwentaryzacyjnych, w tym w szczególności w zakresie inwentaryzacji środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych, druków ścisłego zarachowania; prowadzenie prac związanych z administrowaniem, eksploatacją i funkcjonowaniem budynków oraz mienia Biura; realizowanie zakupów środków trwałych, wyposażenia oraz materiałów i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi; kontrola dokumentów księgowych pod względem merytorycznym, legalności, celowości i gospodarności; sporządzanie dokumentów sprzedaży, not księgowych, obciążeniowych, korygujących; przygotowywanie danych do projektu planu finansowego; analiza bieżącej realizacji wydatków budżetowych w odniesieniu do planu finansowego; prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, materiałów oraz ich zużycia, wyposażenia osobistego pracownika; współpraca z kontrahentami w zakresie wszystkich realizowanych zadań i obowiązków; współpraca z Działem Finansowo-Księgowym; wykonywanie zadań w zakresie kontroli zarządczej związanych z zajmowanym stanowiskiem; archiwizowanie i przekazywanie dokumentacji do Archiwum Zakładowego; wykonywanie zadań w zakresie pełnienia zastępstwa w sekretariacie.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie https://bipwmbpp.warmia.mazury.pl/
Godziny pracy 7-15
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: - życiorys zawodowy curriculum vitae,- list motywacyjny,- kserokopie świadectw pracy,- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje (w przypadku posiadania),- kwestionariusz osobowy,- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne lub przestępstwo skarbowe,- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na danym stanowisku,- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres Biura z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. administracyjno-gospodarczych, w terminie do dnia 21 lutego 2025 r. Decyduje data wpływu do Biura. Aplikacje, które wpłyną do Biura po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.