Dla naszego Klienta, firmy produkcyjno-dystrybucyjnej w obszarze materiałów reklamowych, upominków firmowych oraz gadżetów biurowych, w związku z rozwojem struktur wewnętrznych poszukujemy pełnych pasji i zaangażowania Kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Certyfikacji oraz Importu.
Specjalista ds. CertyfikacjiMiejsce pracy: Poznań
Zadania:
- Bieżąca analiza przepisów prawa dotyczących wybranych kategorii produktowych,
- Weryfikacja dokumentacji i oznakowania towaru pod kątem zgodności z przepisami prawa polskiego, europejskiego i wybranych państw członkowskich,
- Optymalizowanie pracy Działu Importu (lub Zakupów Zagranicznych), aby procesy zakupowe przebiegały zgodnie z przepisami prawa,
- Wspieranie Działu Importu w zakupach wybranych asortymentów,
- Nadzór nad outsourcingiem badań i certyfikacji oraz zarządzanie dokumentacją
- Współpraca z organami nadzoru rynku
- Wdrażanie działań doskonalących, korygujących i zapobiegawczych.
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie,
- Doświadczenie zawodowe w handlu zagranicznym z krajami trzecimi,
- Znajomość przynajmniej kilku z wymienionych dyrektyw dotyczących różnych dziedzin asortymentowych: GPSD, REACH, EMC, RED, ROHS, LVD, MID, PPE, 2009/48/EC - bezpieczeństwo zabawek, 1935/2004/EC - produkty do kontaktu z żywnością),
- Wiedza na temat funkcjonowania komercyjnych firm certyfikujących takich jak FSC, Textile Exchange, Fair Trade będzie mile widziana,
- Doświadczenie na stanowisku i w środowisku o zmiennych regulacjach prawnych,
- Nastawienie na permanentną analizę zmiany przepisów dla firm importujących towary z Dalekiego Wschodu na rynek europejski,
- Znajomość pakietu MS Office, koniecznie Excel,
- Wysokie zdolności analityczne i negocjacyjne.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku,
- Rozwój zawodowy oraz podniesienie własnych kompetencji,
- Atrakcyjne wynagrodzenie + pakiet dodatkowych benefitów,
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.