Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2352


Obowiązki:

wg potrzeb



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe 4-letnie

Pozostałe wymagania:

  • Opis stanowiska: Administracja i zarządzanie sklepem internetowym oraz sprzedażą na platformach sprzedażowych. Administracja stron internetowych: aktualizacja oferty, dodawanie produktów, banerów, promocji. Zarządzanie marketingiem internetowym, projektowanie kampaniiPlanowanie i nadzór nad realizacją materiałów graficznych i reklamowych. Monitorowanie aktywności konkurencji oraz aktualnych trendów sprzedażowych.Pracodawca oferuje; Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o mocnej pozycji na rynku. Szkolenia z zakresu znajomości produktów. Niezbędne narzędzia do pracy.Wymagania; Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami i technologiami w zakresie e-commerce. Biegła znajomość narzędzi oferowanych przez platformy sprzedażowe (m.in. Allegro). Umiejętność prowadzenia kampanii internetowych.Pomysłowość, samodyscyplina, samodzielność i nastawienie na działanie i wynik. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.


Miejsce pracy: Chałubińskiego 13, 25-619 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/09/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi