Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/2352
Obowiązki:
wg potrzeb
Wymagania:
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe 4-letnie
Pozostałe wymagania:
- Opis stanowiska: Administracja i zarządzanie sklepem internetowym oraz sprzedażą na platformach sprzedażowych. Administracja stron internetowych: aktualizacja oferty, dodawanie produktów, banerów, promocji. Zarządzanie marketingiem internetowym, projektowanie kampaniiPlanowanie i nadzór nad realizacją materiałów graficznych i reklamowych. Monitorowanie aktywności konkurencji oraz aktualnych trendów sprzedażowych.Pracodawca oferuje; Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o mocnej pozycji na rynku. Szkolenia z zakresu znajomości produktów. Niezbędne narzędzia do pracy.Wymagania; Zainteresowanie nowoczesnymi rozwiązaniami i technologiami w zakresie e-commerce. Biegła znajomość narzędzi oferowanych przez platformy sprzedażowe (m.in. Allegro). Umiejętność prowadzenia kampanii internetowych.Pomysłowość, samodyscyplina, samodzielność i nastawienie na działanie i wynik. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Miejsce pracy: Chałubińskiego 13, 25-619 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/09/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie