Numer oferty: StPr/24/4111
Obsługa płacowa placówki (sporządzanie list płac, rozliczenia związane z wypłatą wynagrodzeń)
Bieżąca weryfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów
Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych
Uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach
Organizowanie i nadzorowanie prac związanych z inwentaryzacją mienia jednostki oraz rozliczanie wyników przeprowadzonych inwentaryzacji,
Przygotowywanie deklaracji oraz sprawozdań, raportów i rejestrów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (US, ZUS, GUS, PFRON i innych)
Obsługa komputera, w tym program kadrowo- płacowy, program finansowo-księgowy, MS Office, Płatnik, Internet.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Kochanowskiego 17, 35-201 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.