Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. inwentaryzacji
Siechnice, dolnośląskie
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- inwentaryzacja ciągła
- zarządzanie stanem magazynowym
- kontrola stanu zapasów
- likwidacja towarów
- przestrzeganie obowiązujących przepisów dotyczących spisu z natur
- prowadzenie dokumentacji
- wysoka dbałość o standardy BHP.
Oczekujemy:
- doświadczenia w pracy w obszarach magazynowych,
- uprawnienia do obsługi wózków widłowych (UDT- IWJO)
- znajomość przepisów z zakresu inwentaryzacji towarów
- chęci do pracy w dynamicznym otoczeniu magazynowym
- znajomość obsługi komputera oraz podstawowych systemów operacyjnych.
Mamy do zaoferowania:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- coroczne podwyżki stażowe,
- pracę w zgranym zespole i miłej atmosferze,
- współpracę na podstawie umowy o pracę tymczasową z InterKadra Sp.z o.o., następnie przejęcie do klienta,
- opiekę koordynatora z ramienia InterKadra,
- darmowy dojazd z Oławy i Wrocławia ,
- karty podarunkowe z okazji Świąt Bożego Narodzenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.