Opis stanowiska pracy
IntRec jest innowacyjnym, globalnym dostawcą usług w zakresie rekrutacji pracowników, działającym obecnie w Polsce, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.
Jesteś doświadczonym Przedstawicielem Handlowym?
Masz doświadczenie w sprzedaży profesjonalnego wyposażenia gastronomicznego? Mamy dla ciebie ciekawą ofertę.
Nasz klient zajmuje się kompleksowym doradztwem z zakresu wsparcia klientów stojących przed wyzwanie wyboru wyposażenia gastronomicznego swojego lokalu. Jest zarówno dystrybutorem jak i producentem sprzętu, a w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje Specjalisty ds. Klientów Kluczowych- Przedstawiciela Handlowego.
Nawiazując współpracę możesz otrzymać:
- Stabilne zatrudnienie z możliwością wyboru rodzaju umowy (B2B, UoP)
- Wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system premiowy
- Długoterminową współpracę
- Bogaty pakiet narzędzi służbowych, w tym laptop, telefon oraz samochód służbowy
- Benefity pozapłacowe dofinansowane przez pracodawcę: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa
- Pełne wsparcie wdrożeniowe i merytoryczne
- Dostęp do bazy potencjalnych klientów
- Elastyczny czas pracy
- Pracę mobilną
Idealny kandydat:
- Posiada 3 lata doświadczenia w sprzedaży dla branży HoReCa
- Ukończył minimum szkołę średnią
- Jest zorientowany na cel
- Posiada umiejętność współpracy i budowania relacji
- Dobrze zna pakiet MS Office (Excel)
- Posługuje się prawem jazdy kat. B
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:
- Telefonu, aby umówić dogodny termin spotkania online
- Spotkanie online z jednym z naszych rekruterów, aby poznać bliżej ofertę i pracodawcę oraz ciebie
- Jeśli pozytywnie przejdziesz ten etap, a pracodawcę zainteresuje przesłana przez nas rekomendacja, czeka Cię już finałowe spotkanie z pracodawcą
- Na koniec, niezależnie od rezultatu procesu otrzymasz feedback, a może również ofertę współpracy ?
Wymagania
- Wyzwania czekające na tym stanowisku:
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o budowanie pozytywnych, trwałych relacji
- Realizacja sprzedaży w danym regionie
- Współpraca z salonami sprzedaży i pozostałymi działami firmy
- Wsparcie klientów w procesie zakupowym
- Tworzenie ofert
Prezentacja firmy
IntRec jest innowacyjnym globalnym dostawcą usług oceny rekrutacji praco...
IntRec jest innowacyjnym globalnym dostawcą usług oceny rekrutacji pracowników, działającym obecnie w Polsce, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. Pomagamy firmom zatrudniać mądrzej i lepiej, korzystając z rozwiązań AI w rekrutacji.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 5 000PLN - 16 000PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- Tak
- Branża / kategoria:
- Praca Catering / Gastronomia