#

Specjalista ds. Klientów Kluczowych - Przedstawiciela Handlowego HoReCa

IntRec

Gdańsk, pomorskie

Opis stanowiska pracy

IntRec jest innowacyjnym, globalnym dostawcą usług w zakresie rekrutacji pracowników, działającym obecnie w Polsce, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. 

Jesteś doświadczonym Przedstawicielem Handlowym?

Masz doświadczenie w sprzedaży profesjonalnego wyposażenia gastronomicznego? Mamy dla ciebie ciekawą ofertę.

Nasz klient zajmuje się kompleksowym doradztwem z zakresu wsparcia klientów stojących przed wyzwanie wyboru wyposażenia gastronomicznego swojego lokalu. Jest zarówno dystrybutorem jak i producentem sprzętu, a w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje Specjalisty ds. Klientów Kluczowych​- Przedstawiciela Handlowego.

Nawiazując współpracę możesz otrzymać:

  • Stabilne zatrudnienie z możliwością wyboru rodzaju umowy (B2B, UoP)
  • Wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system premiowy
  • Długoterminową współpracę
  • Bogaty pakiet narzędzi służbowych, w tym laptop, telefon oraz samochód służbowy
  • Benefity pozapłacowe dofinansowane przez pracodawcę: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa
  • Pełne wsparcie wdrożeniowe i merytoryczne​
  • Dostęp do bazy potencjalnych klientów
  • Elastyczny czas pracy
  • Pracę mobilną

Idealny kandydat:

  • Posiada 3 lata doświadczenia w sprzedaży dla branży HoReCa
  • Ukończył minimum szkołę średnią
  • Jest zorientowany na cel
  • Posiada umiejętność współpracy i budowania relacji
  • Dobrze zna pakiet MS Office (Excel)
  • Posługuje się prawem jazdy kat. B

Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się: 

  • Telefonu, aby umówić dogodny termin spotkania online 
  • Spotkanie online z jednym z naszych rekruterów, aby poznać bliżej ofertę i pracodawcę oraz ciebie 
  • Jeśli pozytywnie przejdziesz ten etap, a pracodawcę zainteresuje przesłana przez nas rekomendacja, czeka Cię już finałowe spotkanie z pracodawcą 
  • Na koniec, niezależnie od rezultatu procesu otrzymasz feedback, a może również ofertę współpracy ?

Wymagania

  1. Wyzwania czekające na tym stanowisku:
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o budowanie pozytywnych, trwałych relacji
  • Realizacja sprzedaży w danym regionie
  • Współpraca z salonami sprzedaży i pozostałymi działami firmy
  • Wsparcie klientów w procesie zakupowym
  • Tworzenie ofert


Prezentacja firmy

IntRec jest innowacyjnym globalnym dostawcą usług oceny rekrutacji praco... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
5 000PLN - 16 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
Tak
Branża / kategoria:
Praca Catering / Gastronomia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi