Opis stanowiska pracy
JEŻELI:
- wykształcenie wyższe (preferowane dziennikarskie, e-commerce, socjologia, techniczne),
- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy,
- bardzo dobra znajomość Ms Office,
- mile widziana znajomość środowiska internetu i mechanizmów w nim działających,
- dobra znajomość obsługi Photoshop, pakietu Adobe,
- mile widziana znajomość SharePoint Online, podstaw HTML, Google Analytics,
- umiejętność przygotowania i zaprojektowania grafik,
- mile widziana umiejętność przeprowadzania analiz i wyciągania wniosków na podstawie statystyk ruchu,
- umiejętność przygotowania fotorelacji oraz relacji wideo z wydarzeń (nagranie, montaż, post produkcja),
- umiejętność sprawnego pisania tekstów,
- umiejętności opracowania makiet, prototypu i specyfikacji funkcjonalnej aplikacji,
- praktycznej znajomości zagadnień użyteczności rozwiązań online,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz budowania i utrzymywania relacji,
- zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,
- samodzielność, zaangażowanie, elastyczność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- prawo jazdy kat. B.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
Budowanie pozytywnego doświadczenia użytkowników w zakresie korzystania z intranetu poprzez:
- samodzielne wykonywanie zadań, w tym przygotowanie relacji filmowej oraz wykonanie fotorelacji z wydarzeń, realizacja sesji zdjęciowej pracowników, przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników intranetu, opracowanie projektów graficznych (mailingów, plakatów, grafik do intranetu),
- przygotowanie, redagowanie, publikowanie i rozwijanie treści w intranecie (tworzenie grafik, zdjęć, formularzy, ankiet),
- udział w projektach i zadaniach rozwojowych w zakresie marketingu internetowego do pracowników.
OFERUJEMY CI:
- pracę w dużej korporacyjnej firmie,
- ciekawą, pełną nowych wyzwań pracę,
- wynagrodzenie zasadnicze + premia kwartalna,
- dostęp do platformy e-learningowej, gdzie znajdują się różnego rodzaju szkolenia, kursy oraz inne ważne i ciekawe informacje pozwalające na bieżąco podnosić kwalifikacje zawodowe.
Każdy z Kandydatów ma zapewnioną pełną dyskrecję z naszej strony.
Agencja zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji (CV) tylko i wyłącznie w urzędowym języku polskim.
Procedura zgłoszeń wewnętrznych dostępna jest w siedzibie Agencji, pod adresem 44-100 Gliwice, ul. Chorzowska 44c.
W swojej aplikacji prosimy koniecznie umieścić klauzulę ZGODNIE z poniższą treścią:
'Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy w Gliwicach, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego na stanowisko wymienione w ogłoszeniu, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w tym procesie rekrutacyjnym.'
Prezentacja firmy
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa ...
Firma "ZoltOs.pl” Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy działa z sukcesem na gliwickim rynku od kilku lat.Stawiamy sobie za cel wspieranie pracodawców w rekrutacji pracowników na stanowiska administracyjno-biurowe różnego szczebla.Specjalizujemy się w leasingu pracowniczym, to jest wynajmie pracowników pod kątem konkretnych projektów i na określone terminy oraz pozyskiwaniem wyselekcjonowanych kandydatów, którzy docelowo znajdują zatrudnienie w strukturach organizacyjnych klientów.Certyfikat Agencji 10301
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/01/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Internet / e-commerce, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Reklama / Komunikacja