Numer oferty: StPr/25/0343
Weryfikacja, dekretowanie oraz księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującym planem kont; Kontrola, analiza i uzgadnianie kont rozrachunkowych; Udział w przygotowaniu miesięcznej deklaracji VAT; Tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby spółki; Kompleksowa obsługa dokumentacji pracowniczej; Rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich; Sporządzanie list płac, księgowanie i rozliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz wszelkich innych świadczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami; Monitorowanie ważności szkoleń BHP, badań lekarskich; Sporządzanie sprawozdań, deklaracji, informacji i innych potrzebnych dokumentów m.in. do ZUS, US, GUS
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Oleska 121, 45-315 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.