Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego klienta, międzynarodowej spółki, która jest dostawcą systemów wyposażenia technicznego budynków, w szczególności instalacji wentylacji, klimatyzacji, instalacji grzewczych, chłodzących i instalacji sanitarnych, w związku z rozbudową działu księgowego, poszukujemy do siedziby firmy w Świdnicy
Specjalista ds. KsięgowościMiejsce pracy: Świdnica
Zadania:
Nadzór oraz kontrola prawidłowości dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym
Obliczanie i rozliczanie obowiązujących podatków
Nadzór oraz kontrola nad gospodarką magazynową
Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych
Ustalanie stanu aktywów i pasywów na potrzeby sprawozdawczości rocznej
Sporządzanie sprawozdania finansowego: bilansu i rachunku wyników oraz innych sprawozdań obowiązujących daną jednostkę gospodarczą
Opracowywanie materiałów (zestawień, wykazów, raportów) do kontroli i analiz, m.in. na potrzeby Zarządu
Pisemne uzgadnianie sald co najmniej raz w roku obrotowym (do bilansu rocznego),,
Odpowiedzialność przed US i GUS
Wymagania:
Kilkuletnie (min. 2 letnie) doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie o dowolnym profilu działalności lub z biura rachunkowego
Znajomość zasad księgowości i związanych z tym przepisów
Umiejętność księgowania dokumentów oraz sporządzania niezbędnych deklaracji
Wykształcenie wyższe ekonomiczne
Znajomość oprogramowania klasy ERP, optymalnie SAP
Nasz klient oferuje
Stabilną pracę w firmie będącej liderem w swojej branży
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
Bogaty pakiet benefitów obejmujący m.in. opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty Multisport, praca hybrydowa, szkolenia i możliwość dalszego rozwoju
Zapewniamy pełną dyskrecję, informujemy iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.