Dla naszego klienta – polskiej firmy produkcyjnej, z bogatym doświadczeniem w sektorze akcesoriów meblowych, poszukujemy osoby do utrzymywania stałych oraz pozyskiwania nowych klientów na rynkach zagranicznych.
Specjalista ds. obsługi klienta i eksportu
Miejsce pracy: MysłowiceOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z obecnymi klientami, zapewniając najwyższy poziom obsługi,
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, prowadzenie rozmów handlowych,
- Współtworzenie i realizacja strategii sprzedażowej na rynki międzynarodowe,
- Monitorowanie rynku i analiza konkurencji, w celu optymalizacji oferty,
- Przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji oraz raportów sprzedażowych,
- Odwiedzanie kluczowych klientów zagranicznych w ramach delegacji, mające na celu utrzymywanie dobrych relacji biznesowych, monitorowanie współpracy oraz prezentowanie nowych produktów i rozwiązań,
- Współpracę z innymi działami firmy.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych,
- Minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, preferowane w obsłudze klientów zagranicznych,
- Znajomości technik sprzedażowych i obsługi klienta,
- Czynnego prawa jazdy kat. B.
Pracodawca oferuje:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- Pakiet opieki medycznej LuxMed,
- Szkolenie wstępne w zakresie produktów i polityki handlowej firmy,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Pracę w firmie z wieloletnią tradycją,
- Miejsce parkingowe na terenie firmy,
- Bardzo dogodną lokalizację firmy – dobrze skomunikowanej z Katowicami.