#

Specjalista ds. obsługi klienta (m/k) – sklep internetowy

Trenkwalder

Warszawa, mazowieckie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta (m/k) – sklep internetowy

Miejsce pracy: Warszawa
Co oferujemy
  • zatrudnienie na podstawie UoP,
  • stałą podstawę wynagrodzenia + wysokie premie,
  • pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16 (tryb stacjonarny),
  • pracę w miłej atmosferze.

Twoje zadania
  • komunikacja z klientami – telefoniczna oraz mailowa,
  • obsługa oraz weryfikowanie zamówień – współpraca z działem handlowym oraz magazynem,
  • praca z dokumentacją i obsługa zwrotów,
  • obsługa zgłoszeń oraz reklamacji.

Twoje kwalifikacje
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta bądź chęć do nauki,
  • wysoka kultura osobista oraz komunikatywność,
  • samodzielność oraz dobra organizacja pracy,
  • znajomość branży rowerowej będzie dodatkowym atutem.

Miejsce pracy: Warszawa, Włochy.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.

Numer referencyjny
a0tbI00000Fl2x5QAB
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi