Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim
Miejsce pracy: ZabierzówManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
- Praca w charakterze osoby kontaktowej dla wszystkich klientów
- Zarządzanie procesem zamówień od początku do końca w ścisłej współpracy z Centralnym Biurem Zamówień
- Przygotowywanie i tworzenie profesjonalnych ofert dla klientów
- Aktywne śledzenie zaległych ofert dotyczących statusu zamówień
- Proaktywna kontrola potencjalnych klientów generowanych przez firmę, w tym monitorowanie i współpraca ze sprzedawcami i klientami zewnętrznymi
- Realizowanie zaległych zamówień w systemie
- Odpowiadanie na wszystkie skargi klientów oraz przestrzeganie procedury reklamacji klientów
- Współpraca z działem księgowości w sprawie problemów z kredytem klienta
- Wspieranie Kierownika działu obsługi klienta w jego zadaniach raportowych
- Inicjowanie i wspieranie lokalnych inicjatyw marketingowych
- Uczestnictwo w konferencji w porozumieniu z bezpośrednim przełożonym, w celu generowania potencjalnych klientów, monitorowania i umawiania spotkania dla sprzedawców
- Profesjonalnie reprezentowanie firmy zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie; postępowanie zgodnie z opublikowanymi procesami i przestrzeganie wszystkich zasad i procedur firmy; pełnienie funkcji ambasadora firm, dbałość o to, aby zdrowie i bezpieczeństwo były zawsze na pierwszym miejscu
- Biegła znajomość języka francuskiego w celu obsługi rynku francuskiego
- J. angielski biegły w mowie i piśmie
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, przenikliwość handlowa i umiejętności negocjacyjne, a także silne nastawienie "łowcy biznesu"
- Wykształcenie techniczne i rozumienie rynków przemysłowych – mile widziane
- Dobra, praktyczna znajomość oprogramowania MS Office (Word, Excel, PowerPoint itp.)
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, dobra współpraca i komunikacja ze współpracownikami wewnętrznymi i klientem zewnętrznym
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Umowa o pracę na pełny etat
- Atrakcyjne wynagrodzenie dostosowane do Twoich umiejętności
- Możliwość pracy w szybko rozwijającej się, międzynarodowej firmie
- Hybrydowy układ pracy: 3 dni pracy w biurze i 2 dni w domu
Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.