Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. obsługi klienta
Oława, dolnośląskie
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- przygotowanie ofert według wytycznych działu handlowego
- przygotowanie dokumentacji dotyczącej inwestycji, umowy
- kontrola realizacji zleceń produkcyjnych zgodnie z harmonogramem
- kontrola zakupów komponentów zgodnie z harmonogramem
- przygotowanie dokumentacji do odbiorów
- komunikacja z klientami w sprawie zmian w harmonogramie, zmian w projekcie
- kontrola płatności (za zrealizowane projekty)
- nadzór nad wydanym narzędziem handlowców (komputer, samochód, próbki testów)
- zabezpieczenie działu handlowego materiałami marketingowymi (kontrola zamówień)
- pilnowanie ubezpieczeń i przeglądów technicznych samochodów
- pomoc organizacyjna w przygotowaniu do targów branżowych
Oczekujemy:
- znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych
- komunikatywności
- nienagannej kultury osobistej
- bardzo dobrej organizacji czasu pracy
- dojrzałości charakteru
- świetnej samoorganizacji
- wykształcenia wyższego
Mamy do zaoferowania:
- zatrudnienie bezpośrednio u naszego Klienta na umowę o pracę
- wynagrodzenie składające się z podstawy+premii
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- profesjonalne wdrożenie do pracy i możliwość rozwoju własnych kompetencji
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.