Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
Telefoniczna obsługa poprzez inicjowanie kontaktu z klientem – obsługa kampanii wychodzących
Badanie poziomu zadowolenia klientów z oferowanych produktów bankowych
Przestrzeganie obowiązujących przepisów, regulacji prawnych, procedur i procesów oraz przepisów wewnętrznych banku
Prowadzenie rozmów z klientami z zachowaniem standardów obowiązujących w banku
Wymagania:
Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Umiejętność współpracy z różnymi klientami
Proaktywna postawa w podejściu do klienta, komunikatywność
Wysoka kultura osobista i profesjonalizm
Bardzo dobra dykcja oraz umiejętność poprawnego pisania w języku polskim
Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
Pracę w modelu hybrydowym po okresie wdrożeniowym
Udział w ciekawych projektach
Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
Możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych
Premie kwartalne
Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji
Oferta dotyczy pracy stałej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.