Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Siemianowice ŚląskieZakres obowiązków:
- utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
- przygotowywanie ofert handlowych oraz monitorowanie statusu ich realizacji,
- zarządzanie obszarem zamówień oraz kompletowanie dokumentacji technicznej,
- organizowanie transportu,
- kontrolowanie płatności i ubezpieczeń klientów,
- współpraca z działem technicznym,
- rozliczanie prowizji agentów.
Wymagania:
- wcześniejsze doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży,
- doświadczenie w branży technicznej, będzie dodatkowym atutem,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- mile widziana znajomość języka niemieckiego,
- wykształcenie min. średnie,
- wysoko rozwinięte predyspozycje handlowe, umiejętności interpersonalne i organizacyjne.
Korzyści:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- dobra atmosfera pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego.