Dla naszego Klienta – firmy produkcyjnej, będącej wiodącym dostawcą w swojej branży na rynku polskim i zagranicznym, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. angielskim
Miejsce pracy: Piekary ŚląskieOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Rozwój i utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami,
- Obsługę klienta eksportowego oraz przetwarzanie i przyjmowanie zamówień,
- Tworzenie dokumentacji handlowej (faktury, analizy, zestawienia),
- Pracę z systemem CRM,
- Przyjmowanie i rejestrację reklamacji,
- Aktywne monitorowanie i wsparcie realizacji celów sprzedażowych,
- Ścisłą współpracę Działu Handlowego z innymi działami firmy.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
- Otwartości i chęci współpracy w zespole,
- Proaktywnej postawy,
- Znajomości reguł Incoterms, co będzie dodatkowym atutem.
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od wyników sprzedaży,
- Pakiet benefitów pozapłacowych (Medicover Sport, dofinansowanie do wypoczynku),
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Duże możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
- Stabilną pracę w nowoczesnym i przyjaznym środowisku.