Numer oferty: StPr/25/0012
1. sporządzanie projektów umów cywilno-prawnych, prowadzenie rejestru umów, archiwizacja;
2. biegła znajomość obsługi komputerowego oprogramowania biurowego (Word, Excel, Power Point, MS Office), obsługa poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z zasobów internetowych);
3. zdolność analitycznego myślenia i umiejętności komunikacyjne;
4. swobodna umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
5. łatwość w redagowaniu pism urzędowych;
6. umiejętność interpretowania przepisów;
7. umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji, sprawozdań;
8. dyspozycyjność;
9. odpowiedzialność, rzetelność , solidność;
10. komunikatywność, życzliwość, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, kreatywność;
11. perfekcyjna organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem.
12. dwuletni staż (doświadczenie) na stanowisku.
Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie internetowej ośrodka: https://bip.szubin.oow.gov.pl/artykuly/127/zasady-naboru
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Miejsce pracy: Kcyńska 36, 89-200 Szubin, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: 1. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie do celów prowadzonej rekrutacji,2. kwestionariusz osobowy zawierający datę urodzenia, dane kontaktowe,3. kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i wymagane kwalifikacje niezbędne do wykonywania pracy na w/w stanowisku,4. oświadczenie o niekaralności,5. oświadczenie o niefigurowaniu w Rejestrze przestępstw na tle seksualnym.Dokumenty proszę składać w sekretariacie OOW w Szubinie do dnia 17 stycznia 2025r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu do Ośrodka).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.