Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie kompleksowych ofert dla klientów w oparciu o wymagania projektowe.
- Wycena narzędzi, materiałów oraz instalacji związanych z projektami
- Współpraca z działem technicznym i handlowym w celu ustalenia optymalnych rozwiązań dla klienta.
- Analiza kosztów projektów oraz prognozowanie potencjalnych zysków.
- Monitorowanie rynku i dostawców pod kątem cen komponentów.
- Dbanie o terminowość składania ofert oraz dostosowywanie ich do potrzeb klienta.
- Nadzór nad zgodnością budżetu z założeniami projektowymi.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiejętność analitycznego myślenia i dokładność w wycenach.
- Bardzo dobra znajomość Excela oraz innych narzędzi biurowych, programy służące do wycen
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność negocjacji i pracy z klientem.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń branżowych.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole.
- Realny wpływ na rozwój projektów
Jak aplikować?
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres lucja.rzeszutek@hrsigma.pl
Klauzula RODO
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).