Numer oferty: StPr/24/1536
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Przygotowywanie i koordynowanie inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym: opracowywanie i przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie opracowań projektowych.
2)Sprawdzanie dokumentacji pod względem zgodności opracowania z zawartymi umowami, oraz kompletności wymaganych uzgodnień i ważności decyzji administracyjnych.
3)Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej.
4)Udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia.
5)Opiniowanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych kompetencji.
6)Uzgadnianie, weryfikowanie i dokonywanie odbiorów zleconych zadań inwestycyjnych.
7)Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej.
8)Przekazywanie danych do rocznych planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania.
9)Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg.
10)Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad, terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji obcych sieci i urządzeń zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi.
11)Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego.
12)Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma dotyczące inwestycji.
13)Współuczestniczenie w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych.
14)Aktualizacja komputerowej bazy danych związanej z książką dróg i obiektów inżynierskich.
15)Obsługa klientów w zakresie bazy danych oraz pomoc pracownikom MZD w zakresie korzystania z bazy danych.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Umiejętności i uprawnienia:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:a)życiorys (CV),b)list motywacyjny,c)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,d)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,e)kserokopie dodatkowych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacjei umiejętności,f)oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust.1 oraz ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz.530)- załącznik nr 1,g)oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną - załącznik nr 2, h)zgoda na przetwarzanie danych osobowych związana realizacją procesu rekrutacji - załącznik nr 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń - w terminie do dnia 15 października 2024r. do godz. 1500. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. MZD. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. przygotowania inwestycji. Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - www. mzd.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Grudziądzkiej 159.link do strony: https://bip.mzd.torun.pl/oferta-pracy/312/stanowisko-ds-przygotowania-inwestycji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.mzd.torun.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.