Opis stanowiska pracy
Personnel International BPO Sp. z o.o. (nr cert. 5703) jest agencją zatrudnienia należącą do grupy Personnel International, działającej na międzynarodowym rynku już od 20 lat. Zatrudniamy pracowników w Polsce i za granicą. Za naszym pośrednictwem pracę znalazło już blisko 48 tysięcy pracowników o różnym stopniu kwalifikacji zawodowych.
Specjalista ds. rekrutacji
Opis stanowiska:
- aktywne oraz samodzielne pozyskiwanie kandydatów do pracy dla Klientów naszej agencji. Rekrutacja na proste stanowiska magazynowe (branża FMCG) – rekrutacja dotyczy osób z takich państw jak Polska, Ukraina, Białoruś, Mołdawia, Gruzja, Armenia, Kolumbia,
- tworzenie i publikowanie ogłoszeń o pracę w tym budowanie bazy kandydatów opartej o różne źródła,
- weryfikacja kompetencji zawodowych i selekcja Kandydatów zgodnie ze szczegółowym zapotrzebowaniem dostarczonym przez Agencję,
- weryfikacja statusu pobytu Kandydata oraz skompletowanie informacji wymaganych do jego prawidłowego zatrudnienia,
- dbanie o wizerunek naszej firmy.
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę,
- kartę Medicover Sport i Medicover Medycyna,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji,
- możliwość udziału w wyjazdach oraz imprezach integracyjnych,
- wynagrodzenie podstawowe oraz premia uzależniona od indywidualnych wyników,
- szkolenie wstępne oraz wsparcie Menagera na każdym etapie pracy,
- możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym (3 mc).
Wymagania
Wymagania:
- znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym,
- doświadczenie w rekrutacji w Agencji Pracy (dobrze widziane doświadczenie w rekrutacji osób na magazyn),
- umiejętność efektywnego zarządzania swoim czasem oraz powierzonymi zadaniami,
- wysokie zaangażowanie oraz wytrwałość w dążeniu do wyznaczonych celów,
- kreatywności, otwartości na kontakt z ludźmi, płynność wypowiedzi,
- mile widziane prawo jazdy kat. B.
Prezentacja firmy
Personnel International BPO to część grupy Personnel International, któ...
Personnel International BPO to część grupy Personnel International, która od 20 lat jest obecna na polskim oraz europejskim rynku. W tym czasie dzięki nam pracę znalazło około 48 tysięcy osób.Od czego wszystko się zaczęło? Od potrzeby pomocy przedsiębiorcom w osiąganiu celów biznesowych, a nie było to możliwe bez dostatecznej ilości kompetentnych pracowników. Z biegiem lat wyspecjalizowaliśmy się w dostarczaniu gotowych rozwiązań HR, które oprócz wspomnianego wcześniej osiągania biznesowych założeń, pomaga również zoptymalizować procesy i koszty wynikające z zatrudniania pracowników.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/07/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja