Numer oferty: StPr/24/1236
1) prowadzenie bieżącej obsługi korespondencji oraz organizowanie właściwego obiegu dokumentów, przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji, nadawanie numerów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami. Rzetelne i terminowe przekazywanie informacji służbowych,
2) prowadzenie księgi uczniów,
3) wykonywanie wszelkich czynności związane z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienia),
4) wydawanie legitymacji uczniowskich, sporządzanie odpisów arkuszy ocen, wydawanie zaświadczeń potwierdzających kontynuację nauki, prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz wydanych legitymacji,
5) sporządzanie sprawozdań z prowadzonych przez siebie spraw,
6) prowadzenie rejestru zarządzeń,
7) sporządzanie duplikatów i odpisów świadectw promocyjnych, ukończenia szkoły
oraz dojrzałości,
8) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w zakresie druków szkolnych,
9) prowadzenie archiwum:
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w szkole w zakresie opieki
nad dokumentacją, przygotowanie do przekazania do archiwum zakładowego,
- przygotowanie właściwej dokumentacji,
- przechowywanie i zabezpieczenie przyjętej dokumentacji oraz prowadzenie
jej pełnej ewidencji,
- udostępnianie potrzebnej dokumentacji,
- przygotowanie od przekazania materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego,
- brakowanie dokumentacji zgodnie z przepisami o archiwizacji.
10) właściwe przechowywanie i korzystanie z pieczęci,
11) gromadzenie uchwał i zarządzeń organu prowadzącego,
12) organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,
13) prowadzenie terminarza spotkań oraz organizacja wyjazdów służbowych przełożonego,
14) przygotowywanie dokumentów i materiałów dla dyrektora,
15) współtworzenie i obsługa projektów unijnych,
16) odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,
17) dbałość o porządek w sekretariacie i gabinecie dyrektora.
18) doskonalenie metod pracy,
19) przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz ustawy o ochronie danych osobowych,
20) wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora szkoły.
Godziny pracy 7-15
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Zawód:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Bałtycka 37A, 10-950 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: Prosimy o składanie ofert pracy dopiero po zapoznaniu się dokumentami ogłoszenia konkursu na stronie http://zseitolsztyn.hiposwiata.pl/wiadomosci/2/lista/komunikatyWymagane dokumenty: l) list motywacyjny;2) Curriculum Vitae;3) dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności, świadectwa pracy, ukończone kursy i szkolenia (mile widziane opinie z poprzednich miejsc pracy); 4) oświadczenia o spełnianiu wymagań zawartych w punkcie III. ustępy 2-5.5) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania związanego z procesem rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późniejszymi zmianami).KAŻDY ZE SKŁADANYCH DOKUMENTÓW MUSI BYĆ OPATRZONY WŁASNORĘCZNYM PODPISEM
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.