Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dla firmy ecommerce z Łodzi poszukujemy osób dobrze czujących się w obszarze sprzedaży i mają pierwsze doświadczenia w tym zakresie za sobą. Praca jest stacjonarna z okolic centrum Łodzi.
Obowiązki:
Wymagania: - Język angielski - bardzo dobra znajomość (min. B2); - Wykształcenie średnie; - Min. 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze sprzedaży, obsługi klienta; - Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne; - Wytrwałość w dążeniu do celu.
Korzyści: - Umowa o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym; Umowa zlecenie lub kontrakt B2B (do wyboru); - Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizja; - Kompleksowe wdrożenie; - Przyjazna atmosfera w szybko rozwijającej się firmie ecommerce; - Współpraca z największymi markami.