Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/0639
Obowiązki:
wg potrzeb
Wymagania:
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), inne
Pozostałe wymagania:
- Zakres zadań; Tworzenie i przygotowywanie ofert handlowych w nowym sklepie internetowym przy użyciu CRM Gestor Nexo Pro (Insert) dla klientów B2B i B2C. Negocjowanie warunków współpracy. Obsługa zamówień i kontakt z klientami telefonicznie, mailowo, a także przez komunikatory internetowe. Współpraca z działem sprzedaży i marketingu dbanie o to, aby oferta była atrakcyjna i dostosowana do potrzeb klientów. Monitorowanie trendów rynkowych i optymalizacja procesów sprzedażowych .Pracodawca oferuje; Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja od wyników.Możliwość rozwoju i zdobycia nowych umiejętności w branży e-commerce.Wymagania; Bardzo dobra obsługa komputera; MS Word, Excel, CRM Gestor Nexo Pro (Insert) mile widziane, e-mail, Google Translate, ChatGPT, Android, Windows 11.Znajomość e-commerce i systemu PrestaShop będzie dużym atutem!
Miejsce pracy: 1 Maja 93, 25-614 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/03/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Marketing / PR / Social Media