Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków:
- Sprzedaż telefoniczna asortymentu firmy – zgodnie z założonymi celami
- Obsługa klientów – m.in. wprowadzanie zamówień do systemu, informowanie o promocjach, cenach i nowościach w asortymencie, a także o terminach dostaw
- Zgłaszanie obszarów do optymalizacji lub poprawy – np. procesowych lub systemowych
- Współpraca w dziale i poza nim – kontakt nie tylko z klientem, ale i innymi działami czy współpracownikami z zespołu
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie będącej liderem na rynku FMCG
- Dużą samodzielność w działaniu i organizacji własnej pracy
- Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia
- Szeroki pakiet benefitów i wiele inicjatyw angażujących pracowników.
Wymagania
- Ogłoszenie jest skierowane do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
- Pozytywna postawa i otwartość na współpracę z ludźmi
- Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność zdefiniowania potrzeb i dostawanie się do odbiorcy
- Dobre planowanie i organizowanie pracy własnej
- Samodzielność w podejmowaniu działań i decyzji
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office (w tym MS Excel)
Mile widziane:
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze telefonicznej
Prezentacja firmy
Jesteśmy firmą aktywizującą osoby z niepełnosprawnością w całej Polsce. ...
Jesteśmy firmą aktywizującą osoby z niepełnosprawnością w całej Polsce. Aktywizujemy osoby niepełnosprawne w pracy stacjonarnej, kładąc jednocześnie duży nacisk na promocje pracy zdalnej - daje ona szanse dostępu do pracy osobom, które ze względu na swoją niepełnosprawność, mają problem ze znalezieniem zatrudnienia.
Współpracujemy z największymi firmami w Polsce z branży transportowej, budowlanej, spożywczej, z sieciami sklepów i dyskontów oraz innymi przedsiębiorstwami, które chcą wspierać zawodowo i zatrudniać przy naszym wsparciu osoby niepełnosprawne na różnych stanowiskach. Zatrudnianie osób z orzeczoną niepełnosprawnością często wiąże się ze stereotypami. W swoich przekonaniach jesteśmy zgodni co do tego, że są to tylko i wyłącznie stereotypy!
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Premie, dodatki:
- premia miesięczna i kwartalna
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta