- Doradztwo techniczne dla klientów.
- Przygotowywanie ofert handlowych, w tym ofert przetargowych.
- Tworzenie zamówień do dostawców oraz nadzór nad ich realizacją.
- Kontakt z dostawcami zagranicznymi (m.in. w zakresie produktów i terminów realizacji).
- Obsługa reklamacji oraz dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta.
Oczekujemy od kandydatów:
- Wykształcenia wyższego, preferowane inżynierskie.
- Min. 2-letniego doświadczenia zawodowego w branży technicznej.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Prawa jazdy kat. B,
- Dobrej znajomości pakietu MS Office.
- Samodzielności, dobrej organizacji pracy i umiejętności współpracy z zespołem.
Co oferujemy?
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i kwalifikacji.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Pracę stacjonarną w godzinach: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00.
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktur firmowych.
To doskonała okazja do rozwoju w stabilnej i renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Jak aplikować?Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV poprzez system bądź na adres: rekrutacja@hrsigma.pl.
Dziękujemy za każdą aplikację! Informujemy iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Informujemy, że wprowadziliśmy wewnętrzną procedurę zgłoszeń naruszeń prawa zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów. Jeżeli chcesz dokonać zgłoszenia wejdź na stronę www.hrsigma.pl a znajdziesz wszystkie potrzebne ku temu informacje.
Klauzula RODO
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).