Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: WrocławDla naszego klienta międzynarodowego klienta poszukujemy kandydatów chętnych na dołączenie do zespołu jako:
Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z j. niemieckim!
Główne obowiązki:
- Techniczne wsparcie klienta w języku niemieckim (telefon, mail, chat),
- Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych klientów,
- Bieżące monitorowanie oraz przetwarzanie przychodzących zapytań,
- Współpraca z innymi zespołami firmy.
Wymagania:
- Doświadczenie w technicznym wsparciu klienta, podobnym obszarze lub chęć do rozwoju w tym kierunku,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego (min. B2/C1),
- Silne umiejętności interpersonalne, rozwiązywania problemów,
- Zainteresowanie nowymi technologiami i wiedza systemowa.
Oferta:
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie,
- Dofinansowanie zajęć sportowych,
- Szkolenia wewnętrzne oraz wdrożenia,
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
- Dodatkowe benefity pozapłacowe.
GI Group Poland is acting as an Employment Agency in relation to this vacancy.